Switch Theme

  • Welkom bij onze online inktshop!

Klachtenregeling

Ondanks onze uiterste inspanningen kan het misschien toch voorkomen dat u niet tevreden bent over ons. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. Wij zullen de ontvangst van uw klacht binnen 2 dagen bevestigen. We zullen dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen reageren op uw klacht.

 De klachtenprocedure is als volgt:

  • Neem contact op met onze klantenservice. Onze collega's zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. 'backoffice'. Uw klacht zal door ons nogmaals beoordeeld worden en, indien mogelijk, zullen we u een andere oplossing proberen te bieden.
  • Is uw klacht ook nu niet naar tevredenheid opgelost dan kunt u uw klacht voorleggen aan de ICT Waarborg via hun website.
  • Mochten we er in echt niet uitkomen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop. We gaan er niet van uit dat het zover zal komen, maar voor de volledigheid willen we u toch op de hoogte brengen van deze mogelijk. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.